Telematic
Телефонний бот зі штучним інтелектом приймають та здійснюють дзвінки з продажу та підтримки, щоб доповнити роботу служби підтримки.
За допомогою телефонного бота можна автоматизувати більшість завдань і запитів, що повторюються, і відфільтрувати найтерміновіші запити на підтримку та обслуговування клієнтів, що дозволило зосередитися на більш пріоритетних завданнях. У нашому голосовому боті є від банального замовлення таксі до продажу клієнтам. Створення голосового робота зводиться до трьох базових етапів.
- Розпізнавання голосу ASR;
- З'ясування сенсу сказаного та пошук необхідних сутностей у тексті (наприклад адреса, сума, ПІБ ітд);
- Генерація відповіді, перетворення тексту на мову TTS. Ми пройшли шлях від створення простого текстового бота до інтеграції із системою телефонії з розпізнаванням голосу та озвученням підготовлених відповідей.
6
місяців
терміни реалізації
2021
февраль
Скріншоти проекту
Інші роботи