Формування бренду

1. Виразно сформульоване професійне уявлення – це основа основ. Перевірте, чи можете Ви чітко, впевнено, просто в будь-якій ситуації – від дружньої вечірки до важливих ділових переговорів – сказати, хто Ви і чим займаєтесь. Якщо ні, то ви завжди отримуватимете менше того, чим заслуговуєте.

2. Візитні картки, які завжди із собою у кількості не менше 50 штук (класичні, паперові, гідного суворого дизайну). Дуже просте правило, яким сьогодні багато хто намагається знехтувати. Дайте відповідь собі на запитання: чи є у Вас із собою візитні картки прямо зараз із собою? У кишені? У сумочці? У портфелі? Якщо ні, то ви упускаєте багато можливостей: соціальних, професійних, фінансових.

3. Грамотно відбудований візуальний образ, зафіксований у якісних фотографіях. Чи є у Вас гарні фотографії, які можна розмістити у професійному резюме, статті у діловому журналі, поставити на юзерпік? Чи знаєте ви, які вимоги до них? Як ми виглядаємо в очах оточуючих і як це впливає на нашу ціну – складне питання, на яке практично неможливо відповісти самостійно. По секрети візуальної самопрезентації варто звернутися до фахівців.

4. Фірмовий стиль. Поширюється на всі «артефакти», що оформляють професійну діяльність: - візитки,

  • бланки,
  • блокноти,
  • ручки з логотипом,
  • оформлення сайту та рекламних матеріалів.

Чи маєте Ви такий професійний комплект у фірмовому стилі? Якщо Ви амбітний експерт, підприємець, який претендує на високі доходи, Вам є сенс подбати про подібні рішення.

5. Системно ведучі облікові записи в основних соцмережах. Вони мають на 80% висвітлювати професійну діяльність, максимум на 20% – приватне життя. Як мінімум в одній із соцмереж має бути популярний блог з основної професійної теми. Якій стороні ви вважаєте за краще представляти себе в соцмережах – особистою чи професійною? Чи ведете ви регулярно хоча б один блог на одній платформі?

6. Іменний сайт (на іменному домені) з чіткою біографічною довідкою, професійним профілем та виразним описом основних послуг. Чи є у Вас іменний сайт? Якщо ні, подумайте над питанням, чому ви не вважаєте себе досить цікавим і вартим фахівцем, щоб мати онлайн-візитку.

7. Пул програмних статей щодо своєї професійної діяльності (min 3-4). Вони можуть бути опубліковані у зовнішніх джерелах (онлайн- та офлайн-ЗМІ) та републіковані на особистому сайті. Чи вмієте Ви писати статті за своєю професійною темою? Скільки у вас публікацій?

8. Регулярні публічні виступи за професією на тематичних заходах min один раз на два місяці. Коли ви востаннє виступали на публіці?

9. Програмний відеокурс із 5-8 роликів по 5-7 хвилин. У ньому відбиваються основні елементи професійного підходу, творчого методу. Чи зможете ви створити опис свого професійного підходу в короткому відеоформаті?

10. Книга з професійної теми, видана в одному з головних видавництв країни Чи можете Ви назвати три non fiction книги, які явно сприяли зміцненню професійної репутації їхніх авторів (не як письменників, а як фахівців у своїй справі)?

11. Регулярні інтерв'ю або участь як запрошений експерт/гост у ЗМІ (радіо, ТБ, паперова преса, онлайн-медіа). Чи боїтеся ви телекамери?

12. Тематичний клуб свого імені. Один раз на місяць збирати людей у форматі на кшталт «лекція + неформальне

13. Системне розміщення реклами про свої послуги/проекти. Контекстна реклама, реклама у соцмережах, ретаргетинг! Чи запам'ятовується рекламний модуль (візуальний і текстовий). Чи готові Ви вкладати невеликий бюджет у власну рекламу?

14. Тематична електронна розсилка. Min один раз на два тижні. Достатня база передплатників, що постійно розширюється. Чи вистачить у Вас старанності та вміння писати один раз на тиждень текст змістовної корисної розсилки для своїх передплатників?

15. Тематичний професійний журнал. Періодичність виходу – 3-4 рази на рік у паперовій та електронній формі. Якби Ви видавали журнал про свою професію, яким би він був?

16. Комплект рекламних матеріалів за своїми продуктами та послугами. Наприклад, буклет + діагностична анкета для потенційного клієнта + рекламні листівки з основних продуктів/послуг. Чи зможете Ви підготувати рекламну листівку про себе та свої професійні послуги за один вечір?

17. Бізнес-модель, що працює з продажу продуктів/послуг. Чи знаєте Ви точно, як залучаєте гроші, що для вас є головною грошима?

Публікації з блогу
1