Secret успішності website

Більшість компаній, які прагнуть стати лідерами свого ринку, у якийсь час виникають потреби у веб-сайті. Як зробити це якісно і водночас максимально ефективно?

Цілі і завдання

Перш ніж розпочинати старт розробки Вашого майбутнього сайту, визначтеся, навіщо він Вам потрібний? Існує низка завдань, які вирішуються з використанням hi-tech рішеннями. Ми пропонуємо спочатку виділити основні цілі існування сайту, застосування його завдання та визначити комерційну вигоду від вирішення кожної з них. Потім поділити їх на вісім груп, такі як: залучення, продаж, комунікації, інформування, імідж, маркетинг, PR, автоматизація.

Окупність

Чи плануєте ви окупати сайт, і якщо так, то як? Зі згаданих завдань є такі, ефект від вирішення яких можна виміряти. Наприклад: залучення нових клієнтів несе компанії збільшення продажів. Просто зіставте вкладення з очікуваною віддачею. Але як підрахувати зиск від створення образу, пов'язаного з брендом? Для цього визначте призначення сайту компанії: інструмент заробітку, засіб економії або стаття витрат.

Очікування

Прорахуйте перспективність вкладень у сайт. Інвестиції у розробку сайту – це далеко не все. Після запуску hi-tech проекту потрібно буде підтримувати його в актуальному стані: проводити техобслуговування, оновлювати інформацію та обов'язково розкручувати. Ці витрати часто перевершують за вартістю розробку сайту.

Вибір постачальника послуг

Виготовити сайт можна трьома способами: професіонали, любителі або власними силами. Послуги перших здадуться дорожче, зате отримаєте належний результат, і не доведеться двічі, а то й тричі, переплачувати.

Як вибрати якісного постачальника послуг? Ви вже знайшли нас, також можете заручитися рекомендаціями партнерів або друзів, переконайтеся, що розробники мають потрібні скіли для такого рівня проекту, що вона юридично оформлена і має достатній штат. Уточніть, чи не сильно вона завантажена, щоб зробити ваш проект у потрібний термін. Завітайте до офісу розробників, побачене стане певним мірилом серйозності контрагента.

Участь

Важливою є участь замовника у розробці сайту. Виконавцю, тобто нам, потрібен якийсь альянс, а саме: від Вас буде потрібно знання свого ринку, конкурентних переваг, власних бізнес-процесів та споживчої аудиторії, від нас знання інтернет-технологій, можливостей сайту, потенціалу реалізації проекту в Інтернеті, методів продажу через нього і т.д.

Формулювання завдання

Отже, визначено цілі, завдання та обрано спосіб розробки. Переходимо до проектування проекту. Це найважливіша та відповідальна стадія! У жодному разі не приступайте до розробки, поки немає проекту чи тих. завдання. Документ дозволяє домовитися про всі нюанси, переконатися, що розробник правильно зрозумів завдання і представляє кінцевий продукт на початок реальних робіт.

Розробка

Якщо розробкою займається наша команда, то технологія проходить гладко і без проблем. Головні камені спотикання - інформація та узгодження. Деколи замовнику не подобається зроблений розробниками дизайн. У нашій практиці таке зустрічається рідко, тому що від бажання замовника і до дизайну ми разом проходимо шлях з декількох етапів: допомагаємо йому краще усвідомити свої потреби, формуємо очікування і на кожному кроці переконуємося, що рухаємося в потрібному напрямку.

Супровід

Сайт готовий. Тепер необхідна технічна та інформаційна підтримка його працездатності та актуальності. Перша покликана забезпечувати безперебійну роботу 24 години на добу, друга – своєчасно оновлювати інформацію.

Реклама

Використовуються два методи просування сайту: off-line та on-line. Перший - це реклама на традиційних рекламоносіях: друковані ЗМІ, "зовнішня реклама", in-door, телебачення. Ми рекомендуємо своїм клієнтам використовувати назву сайту якнайчастіше: при маркуванні свого товару, на візитівках та представницькій продукції. Другий метод – це «розкрутка» сайту в Інтернеті з використанням різноманітного інструментарію: пошукового просування, контекстної та медійної реклами, інформаційних кампаній, оптимізації контенту та ін.

Статистика

Ефективність розв'язання задачі, що стоїть перед сайтом, можна виміряти набором показників. Це кількість запитів назви вашої компанії та найменувань продукції в пошукових системах, кількість відвідувань, переглядів сторінок, дзвінків за телефонами, вказаними на сайті, заявок, що прийшли через форму зворотного зв'язку та на e-mail, укладені за цими зверненнями договори та їх вартість.

Публікації з блогу
1