![](../../../images/blog-singl2/1.jpg)
Більшість компаній, які прагнуть стати лідерами свого ринку, у якийсь час виникають потреби у веб-сайті. Як зробити це якісно і водночас максимально ефективно?
Цілі і завдання
Перш ніж розпочинати старт розробки Вашого майбутнього сайту, визначтеся, навіщо він Вам потрібний? Існує низка завдань, які вирішуються з використанням hi-tech рішеннями. Ми пропонуємо спочатку виділити основні цілі існування сайту, застосування його завдання та визначити комерційну вигоду від вирішення кожної з них. Потім поділити їх на вісім груп, такі як: залучення, продаж, комунікації, інформування, імідж, маркетинг, PR, автоматизація.
Окупність
Чи плануєте ви окупати сайт, і якщо так, то як? Зі згаданих завдань є такі, ефект від вирішення яких можна виміряти. Наприклад: залучення нових клієнтів несе компанії збільшення продажів. Просто зіставте вкладення з очікуваною віддачею. Але як підрахувати зиск від створення образу, пов'язаного з брендом? Для цього визначте призначення сайту компанії: інструмент заробітку, засіб економії або стаття витрат.
Очікування
Прорахуйте перспективність вкладень у сайт. Інвестиції у розробку сайту – це далеко не все. Після запуску hi-tech проекту потрібно буде підтримувати його в актуальному стані: проводити техобслуговування, оновлювати інформацію та обов'язково розкручувати. Ці витрати часто перевершують за вартістю розробку сайту.
Вибір постачальника послуг
Виготовити сайт можна трьома способами: професіонали, любителі або власними силами. Послуги перших здадуться дорожче, зате отримаєте належний результат, і не доведеться двічі, а то й тричі, переплачувати.
Як вибрати якісного постачальника послуг? Ви вже знайшли нас, також можете заручитися рекомендаціями партнерів або друзів, переконайтеся, що розробники мають потрібні скіли для такого рівня проекту, що вона юридично оформлена і має достатній штат. Уточніть, чи не сильно вона завантажена, щоб зробити ваш проект у потрібний термін. Завітайте до офісу розробників, побачене стане певним мірилом серйозності контрагента.
![](../../../images/blog-singl2/2.jpg)
Участь
Важливою є участь замовника у розробці сайту. Виконавцю, тобто нам, потрібен якийсь альянс, а саме: від Вас буде потрібно знання свого ринку, конкурентних переваг, власних бізнес-процесів та споживчої аудиторії, від нас знання інтернет-технологій, можливостей сайту, потенціалу реалізації проекту в Інтернеті, методів продажу через нього і т.д.
Формулювання завдання
Отже, визначено цілі, завдання та обрано спосіб розробки. Переходимо до проектування проекту. Це найважливіша та відповідальна стадія! У жодному разі не приступайте до розробки, поки немає проекту чи тих. завдання. Документ дозволяє домовитися про всі нюанси, переконатися, що розробник правильно зрозумів завдання і представляє кінцевий продукт на початок реальних робіт.
![](../../../images/blog-singl2/3.png)
Розробка
Якщо розробкою займається наша команда, то технологія проходить гладко і без проблем. Головні камені спотикання - інформація та узгодження. Деколи замовнику не подобається зроблений розробниками дизайн. У нашій практиці таке зустрічається рідко, тому що від бажання замовника і до дизайну ми разом проходимо шлях з декількох етапів: допомагаємо йому краще усвідомити свої потреби, формуємо очікування і на кожному кроці переконуємося, що рухаємося в потрібному напрямку.
Супровід
Сайт готовий. Тепер необхідна технічна та інформаційна підтримка його працездатності та актуальності. Перша покликана забезпечувати безперебійну роботу 24 години на добу, друга – своєчасно оновлювати інформацію.
Реклама
Використовуються два методи просування сайту: off-line та on-line. Перший - це реклама на традиційних рекламоносіях: друковані ЗМІ, "зовнішня реклама", in-door, телебачення. Ми рекомендуємо своїм клієнтам використовувати назву сайту якнайчастіше: при маркуванні свого товару, на візитівках та представницькій продукції. Другий метод – це «розкрутка» сайту в Інтернеті з використанням різноманітного інструментарію: пошукового просування, контекстної та медійної реклами, інформаційних кампаній, оптимізації контенту та ін.
![](../../../images/blog-singl2/4.webp)
Статистика
Ефективність розв'язання задачі, що стоїть перед сайтом, можна виміряти набором показників. Це кількість запитів назви вашої компанії та найменувань продукції в пошукових системах, кількість відвідувань, переглядів сторінок, дзвінків за телефонами, вказаними на сайті, заявок, що прийшли через форму зворотного зв'язку та на e-mail, укладені за цими зверненнями договори та їх вартість.